Friday, February 19, 2010

Company Profile

LATARBELAKANG SYARIKAT
 
HR Marketing Sdn. Bhd. telah ditubuhkan pada bulan Disember 1998 bagi menerajui perniagaan di sektor penciptaan dan pembuatan barangan kosmetik dan produk kesihatan berasaskan susu kambing asli dan tulen buatan Malaysia yang buat julung kalinya mencipta formula dengan bantuan Institut Penyelidikan Minyak Kelapa Sawit Malaysia (PORIM) serta mendapat pengiktirafan HALAL daripada Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM), Jabatan Perdana Menteri.
Misi syarikat adalah penglibatan secara aktif dalam dunia perubatan tempatan bagi melahirkan lebih ramai masyarakat yang prihatin terhadap aspek penjagaan diri dan kesihatan dengan bantuan barangan kosmetik dan produk kesihatan buatan Malaysia.
Visi syarikat adalah untuk mengorak langkah ke arah merealisasikan matlamat sebagai salah satu agensi yang prihatin dalam penjagaan diri dan kesihatan dengan menghasilkan pelbagai barangan kosmetik dan produk kesihatan berasaskan susu kambing seterusnya memperkenalkan barangan kosmetik pertama syarikat iaitu Sabun Susu Kambing HR.
Objektif syarikat adalah untuk menjadi agen pemasaran unggul yang menghasilkan dan memasarkan pelbagai barangan kosmetik dan produk kesihatan berasaskan susu kambing asli dan tulen hasil formula, inovasi dan inisiatif HR Marketing Sdn. Bhd.
Aspirasi kami pendukung syarikat adalah sokongan padu dari pihak yang berkaitan dan masyarakat seluruhnya dalam memberikan kepercayaan dan dorongan kepada kami memajukan syarikat seterusnya memantapkan taraf barangan penjagaan diri dan kesihatan buatan Malaysia.


PENGARAH SYARIKAT

Hashim bin Jahaya                                                 Ismail bin Haji Awang
Pengerusi Eksekutif                                               Pengarah Eksekutif

PEJABAT BERDAFTAR & PEJABAT OPERASI
HR MARKETING SDN. BHD. 44, 
Jalan Pegawai, 05050 Alor Star,
Malaysia.
Tel: (+604) 771 1448  
Faks: (+604) 771 2410

 

Kilang Pemprosesan

HTML clipboard

Profil Syarikat

Sijil Perakuan & Anugerah








0 comments:

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008